After work, Facebook, Veronica Maggio och Mello.

Igår blev det after work med kollegor. Det var absolut trevligt. Alltid kul att träffas utanför jobbets väggar. Jag gav mig vid halv tolv ungefär och vandrade hemmåt. Trött som en gnu var jag.
Och det här jävla Facebook-träsket har jag gått ner mig svårt i. Men Facebook är ett fantastiskt sätt att hålla kontakt och hänga med i vänner och bekantas liv. Där alla delger precis så mycket som man känner för.
I övrigt lyssnar jag mycket på Veronica Maggios "17 år." Väldigt bra låt!
Ikväll blir det Mello. Jag tror Af Ugglas kan skrälla hem hela skiten! Hellre henne än den där jävla schlageroperan som framkallar svåra kräkreflexer.

Over and out!
xx

Agnes i en svår guldglitterdräkt tillsammans
med den gniala Petra Mede!


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback