Love Love Love

What the... Opera-schlagern var ju vidrig... Förlåt mig, men är vi en tondöv befolkning? Jag vet inte, men man börjar ju undra. Och ja, jag vet att om någon kan ta ton så är det ju hon, men ändå!
Annars var Agnes och Starpilots bäst. Även om "Higher" känns som ett fruktansväer plagierat bidrag. På något underligt sätt känner jag igen hela låten...

Petra Mede var ju brutalt rolig igår! Hon är för skön alltså.

Annars var kvällens bästa ansiktsuttrycket då Sarah Dawn Finer förlorade mot opera-schlagern! Hahahaha! Briljant underhållande. Hon var verkligen chockad över att hon inte gick direkt till final. Tycker även det var kul att Thorleifs körde hårt med pyro!

Sitter och kikar på Vasaloppet. Kul tävling att följa lite sådär smått då man går runt och pysslar i lägenheten. Vi säger grattis till Daniel Tynell.

Ikväll ser vi fram emot Beck!

---

Haha! Schlagerchocken!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja till starpilots låt kunde man utan problem sjunga Velvets låt Take my body close on the dancefloor utan någon som helst skillnad i melodi.



Mede och förlorar-minen ägde indeed.

Postat av: Fredrik

Sanna: jaaa exakt! Velvet ja.. rip-off!!!

2009-03-02 @ 20:07:51
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback