There's something in the air...

Heeeej hej hej heeej!
Jag är lite speedad vilket ni nog märker, tror det beror på att jag är high just nu.
Ja alltså en sugar rush, inget annat.
Meeeen. Det händer en hel del nu faktiskt. Knappt att jag kan tro på det hele själv.
Idag har jag inlett något stort. Eller det kommer bli stort och jag är glad över det. After all. Men det kommer bli läskigt. Jag återkommer när det är final så att säga!
Annars så kommer jag göra en svinkul grej. Jag ska på studiebesök till informationschefen på mitt jobb. Kul som fan! Jag skrev ett e-post (det heter så!) och frågade om jag kunde få komma och se vad de gör och jobbar med. Det gick alla tiders tyckte han. Jag är taggad.
Det är just informationschef jag vill bli en vacker dag.
 
I övrigt så har dagen bjudit på en genomblöt Fredrik. Yes box. Jag var blöt inpå skinnet. Helt sjuuukt. Att cykla i spöregn är kort sat INTE att rekommendera.

Ikväll är det hockey!

Över och ut.


Hahahahaha! Jag dör av skratt varje gång. Det här är ju bland det roligaste på UTuben!


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback