5 Plus från Markus... hoppas att det stämmer!

Imorgon släpps den... boxen som jag väntat på hur JÄVLA länge som helst... Bruce Springsteens Born to run-30th anniversary edition Detta är en box som kommer för att fira 30 års jubileumet av hans mest framgångsrika och bästa platta "Born to run"! Detta är kanske till och med en av världens bästa plattor som någonsin gjorts... Den är bra alltså!

Aftonbladets Markus Larsson har pratat med Bossen om detta,
här! Han har dessutom tagit sig den välkomnade friheten att betyg sätta boxen, här!  Gav han boxen... jag hoppas att jag kan hålla med honom imorgon!

I morgon så kommer jag att köpa den här boxen, sedan så kommer jag att betygsätta den själv...

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback