Förhandsvisningen gick till slut! Filip och Fredrik förkroppsligar!

Snart börjar...
... 
...
... på Kanal 5.
Det är Fredrik Wikingsson och Filip Hammar som ligger bakom denna talk-show som kommer gå torsdagar klockan 21:00. Första avsnittet är nu på torsdag, då gästast killarna av Frank Andersson. Idag såg jag "förhandsvisningen" av detta på Kanal 5.se.
Detta trots allt trubbel (Vilket sköönt ord!) som föregick den tidpunkten då jag tillslut kunde titta. Programmet är otroligt underhållande och otroligt intressant. 
Vi bjuds på en fungerande blandning mellan seriositet, underhållning och komik som förkroppsligas av Fredrik och Filip. Detta programmet påminner om 80-talets succé, "Här är ditt liv", med Lasse Holmqvist, dock i en reinvented version.
Inte att missas!
Alltså.
Torsdag.
Kanal 5.
Klockan 21:00.


//Fredrik

Ps. Här kan ni läsa när jag var med under inspelningen av "Ett Herrans Liv" Ds.
Ps2. Glöm inte att rösta fram Aftonbladets bästa krönikör! Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen lite kvalitetstv på torsdagar, jag kommer sitta bänkad.

Postat av: Fredrik

Till Emma:
Japp!!!

Må¨BÄST

2006-04-12 @ 12:27:43
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback