Vadå Schlagerfestivalen? I kväll är det Carolafestivalen

Carola is back in the game. I kväll sjunger hon för hela svenska folket. Låten heter "Evighet" och är väldigt bra. Eftersom att alla redan vet att Carola kommer dundra hem kvällens delfinal behöver jag inte tippa. I kväll är det Carolafestivalen. No question about it. Odds är 1,01 om hon vinner. Ha. Det kan bli den bästa delfinalen hittills, bara inte Carola börjar med sitt Jesus- och Gudssnack... Stay with the singin´, stay away from the jesus-mumbo-jumbo...

//Fredrik

Ps. Just ja, det är två som går vidare direkt till final. Då blir det Kjellman eller Roger "Pompare" - som en liten kompis till mig kallar honom - som följer med till finalen i Sthlm. Men Kjellman känns lite tyngre... Förloraren av de två - förmodligen Pontare - går till andra chansen med typ Rednex... Ds.

Kommentarer
Postat av: Spanskmannen

Vad ger du Günther för chanser? Såg att han låg bra till på Aftonbladets omröstning, före både Kjellman och Roger Punkare. Han Bruce var inte med på min lista eller i mina tankar tyvärr, jag kan inte påminna mig om att jag hört mer än 1-2 av hans låtar. Men jag lyssnar ju mest på svensk musik...

Trevlig kväll!

Postat av: Fredrik

Till Spanskmannen:
Jag fick fan rätt tillslut! Woho... jag slängde in Rednex som andrachansen vinanre bara 10 minuter före finalen... Fan vad jag äger på att tippa... Alla rätt ahaha Fast detta är första gången haha...

Bruce som är så bra... jaha... Jo, svensk musik är inte till att underskattas...

Cheers

2006-03-11 @ 22:03:56
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback