Fredrik Virtanen in the radio!

Fredrik "Virre" Virtanen var idag med i "Lantz i P3 med Pontus Enhörning". Lyssnade nyss klart på det, otroligt intressant. Jag rekomenderar er att lyssna på det! Lyssna! Virtanen är alltid lika rolig att lyssna på, det är en sak som är säker. (Det känns som att jag har sagt "Det är en sak som är säker" i nästan varje inlägg den senaste tiden...) Fredrik som är en av de hetaste människorna just nu, han har blogg, han är journalist, han har bott i USA och nu ska han få en egen TV-show, som har premiär den måndagen den 9 januari klockan 22:30... på TV8! Han är för övrigt 192 cm lång för er som inte visste det, vilket är enbart 1 cm kortare än hans kära vän Fredrik Wikingsson, tyvärr så vet jag inte längden på Filip Hammar vilket kanske är tur, för jag framstår väl redan som ett wierdo som kan Fredrikarnas längd...

Bildtext: Fredrik Virtanen i P3

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Fralle

Du har inget annat än sunda förebilder min vän!
Ska bli intressant att se hur Virt fixar sin egen talkshow!

2005-12-16 @ 17:03:05
Postat av: Anna

Han var ju även med i morgonpasset därom dagen och när man lyssnat på några intervjuer med honom så återkommer samma saker om och om igen...
Jag har tycvärr inte tv8, men det kanske går att se programmet på deras hemsida. Vi får hoppas det.

//Anna

Postat av: Fredrik

Fralle, jag kan bara instämma! haha Kul att du gillar mina förebilder... Jag tror att det kommer gå bra, men man ska nog inte för höga förväntningar, haha Men bra blir det nog

2005-12-16 @ 18:15:49
URL: http://www.freddan888.blogg.se
Postat av: Danne

Filip är en dvärg jämfört med de båda!

2005-12-16 @ 22:45:54
URL: http://dustyrogers.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback