Här ska läsas som fan! Fredrik och Filip lär inte göra mig besviken!

Idag kom boken som jag fick av en av mina kära vänner! Boken som ska läsas är "Två nötcreme och en moviebox - Hisnande generaliseringar om vår uppväxt i DDR Sverige" vars författare heter Fredrik Wikingsson och Filip Hammar. Jag kommer spendera mycket tid med den här rariteten! Det kan jag ju säga. Om någon har läst den här kära rariteten så kan ni väl ge mig er åsikt om boken! Ni behöver ju inte avslöja allt, eftersom att jag nyss börjat läsa den, men ge mig ert betyg av den, samt en liten kommentar.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: eremo

jag är chockad att du inte läst den tidigare!! den är bland det roligaste jag nånsin läst!!
du kommer få så kul!!

Postat av: Danne

Den är otroligt rolig och samtidigt informativ. Mycket 80-tal, egna kommentarer och fantastiska uppväxter hos dom båda.

Läs med nöje.

Betyg: 9/10 (Kunde vart lite längre)

2005-12-07 @ 18:41:24
URL: http://dustyrogers.blogg.se
Postat av: Spanskmannen

Jag fick låna den av min brorsa i januari, började läsa den i maj men har haft ett avbrott sedan juni. Kanske dags att läsa ut den nu...

2005-12-07 @ 19:50:30
URL: http://spanskmannen.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback