Ta erat ansvar nu, Kanal 5!

Idag skulle jag se på förhandsvisningen av "Ett Herrans Liv" på Kanal5´s Webbcast. Jag följer instruktionerna betalar via SMS, 9 SEK... och får min "kod".
Sen när jag fyllt i denna väldigt noga, klickar jag på "bekräfta".
Då får jag en smärre chock.
Det står att det är ett ogiltigt värdenummer. Vadå ogiltigt?! Fan tänker jag gjorde jag fel?! Jag skriver in det igen...
Men.
Det fungerade ändå inte. Vilken jävla skit grej tänker jag och blir lite irriterad, jag ville ju se på Filip och Fredrik!
Då gör jag som alla andra, köper mig en ny kod. Alltså, 9 SEK igen.
Får min nya kod.
Skriver in min nya kod.
Bekräftar min nya kod.
Får svaret åter igen: "Olgiltigt värdenummer"
FAN.
Det är nu jag blir riktigt sur. 18 SEK i sjön. Ingenting fick jag. Nothing. Nada. Absolut ingenting fick jag för 18 SEK, mer än en massa onödigt jobb (För det är ju sååå jobbigt haha) med att SMS:a m.m.
Jag gör som de smarta gör.
Jag skriver ett mejl till Kanal 5 där jag redogör för mig och nu väntar jag på svar... Hopaps de ersätter mina 18 SEK. Det är inte själva summan som är viktig. Herregud, 18 spänn. Jag dör inte direkt. Utan det är principen!
Kanal 5 får nu se över varför det inte fungerade... Hoppas de löser detta, för jag vill se "Ett Herrans Liv"
Ta erat ansvar, Kanal 5!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: skyblue.

just det, den drar igång snart... o typ ingen bryr sig. :)
tycker det var synd att örebro blev tvångsnedflyttade, orättvist mot spelarna.

Postat av: Mingman

Jobbigt värre, men jag tror de ersätter, de brukar de göra. Annars, stå på dig, tillslut så måste de ju lyssna!!

2006-04-11 @ 19:53:24
URL: http://www.mingman.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Skyblue:
haha.. Ja, jag längtar som fan! Ja, så jävla orättvist mot spelarna. Men nu ligger ju Öster minus 40 miljoner! De ska slängas ut tycker jag. ÖSK åkte ut på ett minus av ca: 200 000 tusen...

Till Mingman:
Ja, jag fick det fixat, så jag är nöjd...

Må BÄST

2006-04-12 @ 12:29:27
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback