Våld med Filip och Fredrik, kritik, missade lägen och en bröstförstoring...

Oj, oj, oj... Mycket sker nu. Här kommer lite åsikter från mig om diverse nyheter just nu:

- Expressen är idioter som publicerar "hagamannens" bild och namn. Idioti. Jag håller med Mr Nüjen som imorse satt i TV4-nyhetsmorgon och rasade över Expressen. Han pressenterade också "Mariebergsmannen", alltså den ansvariga på Expressen. Bra gjort.

- Barcelona fick "bara" 1-1 mot Real Madrid igår kväll, när Madridlaget gästade Camp Nou. Henrik Larsson var från start, men han fick spela på kanten i första halvlek vilket inte är hans melodi. I andra fick han spela centralt och då skedde dessto mer, bra spelat. Tyvärr brännde Henke två fina lägen att avgöra det prestigefyllda derbyt, El Clásico. Underhållande match...

- Filip och Fredrik blir nu anklagade för att deras nya humorprogram "Ett Herrans Liv" kommer framstå som för våldsamt. Detta är inte riktigt klokt. Om deras program anses för vålsamt kan de ju sluta sända filmer, eller serier som Beck. Skärp er, det är töntigt att gå ut och såga programmet bara för att det förekommer "våld" i det.  Sluta klaga på Fredrik och Filip!

- Har folk inget bättre för sig? Läs den andra frågan (Journalisterna kan inte stava rätt) till Aftonbladets chefredaktör Anders Gerdin. Visst borde journalister stava rätt, men snälla. Hur orkar en person ha superkoll på sådana saker.

- Sluta förstöra er själva!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: ffff

Jag tycker att du ska börja stava rätt.

2006-04-02 @ 14:56:20
Postat av: Fredrik

Till ffff:
Tja, det är inte så mycket felstavning som det faktiskt är slarv från min sida. Jag vet hur saker stavas, men jag är däremot väldigt slarvig av mig, speciell när jag skriver snabbt och sedan inte läser igenom... Lovar att bättra mitt slarv...

Må MYCKET bra

Postat av: ffff

Så att "El Clásico" blev "El Calssico" var slarv?

2006-04-02 @ 17:53:38
Postat av: Fredrik

Till ffff:
Japp. Jag tenderar att råka få "a":et framför den bokstaven den ska vara bakom. Typ "avr" fast jag menar ju "var". Samma med "El Clásico". A:et på fel plats och ett "S" för mycket, så kan det bli ibland då man skriver på. Herregud, jag är ingen jornalist, jag orkar inte lägga ned för mycket tid på den här bloggen, det får bli som det blir...

Ha det NICE

2006-04-02 @ 18:05:24
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till ffff:
journalist* så klart! ;) slarv... slarv...

2006-04-02 @ 18:07:19
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: J - the best.

FFFF: Är du lärare?

2006-04-02 @ 20:15:09
URL: http://soho.blogg.se
Postat av: ffff

J, det är jag faktiskt.

Fredrik, du lägger ju ner jättemycket tid på bloggen. Allt annat är lögn. Och då menar jag inte att du skriver mycket inlägg.

2006-04-02 @ 21:44:34

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback