Igår var det premiär på Fredrik Virtanens nya program...

... Studio Virtanen - med Fredrik Virtanen, heter det. Där han ska agera i någon form av en Lill-Letterman, vilket är intressant. Jag såg så klart premiären, den var bra... jag blev positivt överaskad, faktiskt... Det är Fredriks första program och han lyckas med programidéen så klockrent. Det märktes att Fredrik var nervös, han stammade lite mer än vanligt, orden snubblade på hans tunga, dessutom så satt han och vaggade på sin stol, fram och tillbaka, precis som Fredrik Strage i SVT:s Nöjespanel... men vem fan bryr sig? Det var ändå bra...

Han hadde Alexandra Rappaport och Fredrik Wikingsson som gäster, samt Hans Ronsefeldt... Mycket trevligt. När Fredrik (W) klev fram så blev det lite surreal, jag vet ju att de är bra vänner (Fredrik V och Fredrik W), samt att det är första gången jag har sett dem samtidigt på TV... trevligt värre, dessutom så var ju Wikingsson på två kanaler samtidigt, kanal 5 i egenskap av programledare för 100 Höjdare samt TV8 i egenskap av gäst hos Fredrik Virtanen. Fredrik W är otroligt skön och bjuder verkligen på sig själv, han är en trevlig och allmänt skön kille, det har han i alla fall vart då jag har snackat med honom....

Hela programmet var bra, inga fel på det, fortsätter det i samma anda så blir det nog bra, jag håller med Linda Skugge, "Studio Virtanen - med Fredrik Virtanen" är verkligen "Dagens rätt"

Most gay-moment: När Virres introvideo kördes, lite gay med blomman och han som ser helt konstig ut, men kul!
Skönaste kommentar: "Jag hörde att Woody Allen gillar "Reine och Mimi i fjällen"" - Fredrik Wikingsson som säger det till Hans Ronsefeldt, manusförfattaren till "Reine och Mimi i fjällen"
Udda föremål på bordet: Semlorna... antagligen skulle de göra något med dem, men det blev visst inte så... Lite udda, men det gav en touch av mystik kring programet.. haha
Antal black outs: 2, nästan 3 stycken, så vi säger väl 2,5.
Grymmaste inredningsdetalj: Träskivorna!!!
Irritationsmoment: Ljudproblemen... men det var inte så farligt

Betyg:
Fredrik Virtanen: 5/5, han var sig själv, helt klockrent, det ska vara lite felsägningar och stammande, det var ju premiär.
Studion: 4/5, snyggt, riktigt grym studio!
Gästerna: 5/5, Wikingsson väger ju tungt, Alexandra och hans var helt okej.
Tekniken: 3/5, ljudet krånglade, tydligen även för dem, måste åtgärdas tills dagens avsnitt.

Totalt: 4/5
, inte en klar femma än, men snart, öva lite mer och få ljudet och allt att fungera så blir det en femma för "Studio Virtanen - med Fredrik Virtanen"

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

HAha, såg också "virres"(?) show.. tycker bara det är lite konstigt att det går på tv8 det är väl en ekonomi kanal? wweell han verkade rätt darrigt/nervös.. men det var ju trots allt premiär.. han blir nog stor iaf större:P
hadebra

Postat av: Anna

Skulle ju vara trevligt att se Virtanen nångång, men jag har ju inte tv8. Dessutom har ingen lagt ut det på nätet:(

Ha det bra

//Anna

2006-01-10 @ 17:24:27
URL: http://majsanna.blogg.se
Postat av: by joanna herself.

Såg premiärenn, var helnöjd! Fast jag må¨ste hålla med "v" att det är konstigt att det går på tv8.
Kul blogg btw!

2006-01-13 @ 18:44:57
URL: http://soho.blogg.se
Postat av: Anna

Nu behöver jag inte leta på nätet mer efter Virtanens program! Med start på måndag går det på Ztv varje kväll.

Ha en bra helg
//Anna

2006-01-14 @ 22:37:07
URL: http://majsanna.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback