Min journalistiska karriär är i full gång! Aftonbladet (Ungt val) publicerade min artikel/krönika!

min artikelHär kan ni läsa den första texten jag har fått publicerad i en stor tidning/stor sajt (min blogg är INTE stor haha).
Nu är jag glad.

Jag vill tacka...
Ne. Men jag är glad att den blev godtagen av Aftonbladet, som en av deras läsarartiklar.

Det är i alla fall en liten början på min framtida karriär som eventuell journalist.

Nu är det bara till att hoppas på att denna inte är den sista, utan enbart den första... så att säga.

Varmast,
//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Anna

Häftigt du!! Tyvärr skulle jag avråda dig till att bli journalist då det innebär arbetslöshet i många fall. Min sambo har varit färdigutbildad journalist sedan 2001 och hankar sig fram på vikariat. Fasta tjänster existerar inte inom journalistyrket tyvärr. Men låt dig inte slås mer av mina dåliga erfarenheter. Du har ju redan en fot inne på Aftonbladet nu ju. Min sambo jobbade där hela förra året och trivdes som fisken i vattnet.

Ha det.

Postat av: Helena

Grattis!! :D

2006-05-31 @ 21:03:34
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Anna:
Tack!
Jo, jag vet. Jag får väl försöka snylta in mig, som Ronnie Sandahl. Haha. Eller Philip Hammar.

Till helena:
Tack! :)

Må KANON

2006-05-31 @ 22:27:54
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Michaela

Vad kul! Grattis lite så här i efterskott :P

Själv fick jag turen att få sommarjobb som journalist och skriva en massa artiklar, det var kul! Men är nog inte riktigt min grej...
Men du har ju helt klart talang, lär nog inte dröja länge innan du nått ditt mål :)

2006-06-24 @ 12:36:52
URL: http://tiredofhangingaround.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Till Michaela:
Tack! :) Vilket grymt sommarjobb... Det skulle jag vilja ha... Nu blev jag lite avundsjuk! :)

Må FINT

2006-06-24 @ 13:15:17
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback