Klicka här och här och här...

Två mejl har ramlat in i min mejlkorg. Egentligen fler. Men två som berör er.

Ett från Karin som företräder Discoverychannel. Spännande. Hon ville i alla fall att jag skulle göra gratisreklam för deras nysatsning
"Skitiga Jobb". Ni kan vinna 10 000 skulle jag oickså säga. Här en video från programmet.

Sådär. Då var väl Karin nöjd?

Och så fick jag ett från Lina. Hon ger mig en trisslott om jag länkar en sida med underkläder. Vilket jag gör så klart. Jag är väldigt lättköpt.

Då var Lina nöjd?

Jag är så medgörlig. Och lättköpt. Det första fick jag inget för och det andra en trisslott.

Please, don't look down at me... Jag stöder nödvändigtvis inget av detta. Men jag är ju en snäll kille så då är det klart man ställer upp.
 
Och visst unnar ni väl mig en trisslott?

Och för att fasa in lite substans i det här inlägget så kan jag delge er med vad jag gjort idag istället för att läsa historia. Klicka här och bygg en kjälkbacke åt gubben. Sen klicka play.

Helkul.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart vi unnar dig en triss :D hoppas du vinner en miljon eller mer ;)

2007-01-10 @ 17:18:23
Postat av: Fredrik

Till emelie:
Tack :)

Ha det BRA


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback