Top 3: Hetast på tv just nu...


1. House, TV4
Jag vet att jag tjatar. Men. I love him. Allt kring honom är underbart. Och the man spelar luftpiano för fan, LUFTPIANO. Kungligt.

2. I en annan del av Köping, TV4
Helt sjukt bra serie. Var det någon som inte fastnade för den? Härligaste människorna ever.

3. Världens modernaste land, SVT2
Fredrik Lindström. Han är så grym så det inte finns ord. Och snyggt förnamn. Dessutom är serien underbart bra.

Grymma program. Missa dem inte.

Konstigt nog har TV4 de, just nu, två bästa programmen. TV4 har ju lyst med sin frånvaro gällande bra program. SVT har jag alltid gillat och de har alltid något man kan gilla. Kanal5 har börjat falla i mina ögon och TV3 är en värdelös kanal. TV6 är okej.

Vilken är din top 3-lista gällande tv just nu?

Kommentarer
Postat av: Emily

1. Las Vegas
2. House
3. Greys Anatomy... House är verkligen grymt bra, om inte den bästa sjukhusserien som gjorts!

2007-01-10 @ 17:04:46
Postat av: Mats Bengtsson

PerOn fixar allt! Fortsättning komemr kanske i helgen :P

Postat av: Anna

Jag trodde att Världens modernaste land skulle vara jättebra, eftersom Fredrik oftast brukar vara det. Men när han uttryckte sig så idiotiskt som "är det annorlunda i länder där invandrare kommer ifrån än i Sverige?" stängde jag av. Men nog om det, min topp-tre lista? Jag ser ju inte så mycket på tv. Och när jag gör det är jag oftast så trött att jag inte orkar med intellektuella program. Så, trots att jag skäms, vääldigt mycket så får jag nog säga Ugly Betty, Greys anatomy och Vänner, mest för att de är de ändå programmen som jag tittar på ibland...

Ha det fint:)

2007-01-10 @ 19:16:09
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se/
Postat av: Skyler

Las Vegas
House
Scrubs

2007-01-10 @ 20:51:39
URL: http://skyler.blogg.se
Postat av: Lenne

Är en seriös stor serie fanatiker överhuvudtaget själv och laddar alltid ner och kör mastodontmaraton :D
Kör en topp 5.
1. Shark
2. Stargate Atlantis
3. Studio 60 on the sunset strip
4. Heroes
5. House MD

2007-01-10 @ 21:09:21
Postat av: Felicia

1.Greys Anatomy
2.OC
3.top 10 at ten ;) var tvungen

2007-01-11 @ 07:09:34
Postat av: Fredrik

Till Emily:
Jobbigt att du följer både House och Grey's.. :/ de går ju samma tid och allt... Men bra serier :)

Till Mats:
Gött! :)

Till Anna:
Okej... har missat att han sa så. Jag tycker programmen vart hysteriskt intressanta :)

Till Skyler:
Bra serier :)

Till Lenne:
Okej.. Shark ska börja se tror jag.. House MD är fan KUNG.

Till Felicia:
haha okej, det är lugnt :)

Må ABSOLUT bäst

2007-01-11 @ 12:16:17
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback