Bono O'Brien, det ultimata namnet?

Det är sent. Jag borde sova egentligen, då jag har börjat dröja mig kvar i sängen allt längre på morgonen. Därför borde jag gå och sova efter Bolibompa, egentligen. Men tycker nog att klockan tio känns lagom.
Men ändå sitter jag här likt förbannat. Klockan har passerat tio för länge sen.

Jag ser på The Tonight Show med Jay Leno.

Vilken lysande komiker och talkshow host han är, den där Jay. Conan finner jag också otroligt underhållande, även om det kan tendera att bli lite väl mycket "hej-titta-på-mig"-tv med Conan. Men fortfarande bra. Dessutom avgudar jag alla som heter något med "O´".
Som Conan O´Brien. Det är coolt.
Eller Rosie O´Donell. Även om hon inte alls är lika genial som Conan är. Men fortfarande; O´Donell.
Irland är det nya svarta.
Visst hade det här vart ett grymt namn; Bono O´Brien?


Men i alla fall, tillbaka till Leno.
Nu kör han Headlines, ett av mina favoritinslag, tillsammans med The Fruit Cake Lady. Jag skrattar som fan åt The Fruit Cake Lady.
Bara jag som gillar henne? Även Ross the Intern är lysande.
Hela programmet är lysande.
Och framförallt, de fokuserar på gästen under intervjuerna.
Ikväll gästar Drew Carey, där mina damer och herrar har ni en lysande man.
Fullkomligt lysande.

Men nu tackar vi på redaktionen för oss.
Väl mött imorgon, mina barn!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Vad jobbar du med? =)

Postat av: Fredrik

Angelica: logistik! Transporter på järnväg :)

2007-09-05 @ 11:21:38
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback