4e och 5e juni!!!

Vilken dag! Har suttit uppbunden hela dagen på jobbet så det var no way José att jag skulle ha chans på några Springsteen-biljetter. Därför lejde jag ut the ticket problem på lite olika källor. Efter massa kaos så fick jag beskedet från my dear mother att hon inte lyckats få tag på några biljjetter till mig. Ridå!
Men som en liten ängel (nåja) så ringde
Annaaaa och spillde ur sig att hon minsann fått biljetter till både 4e och 5e juni. Och att den ljuvliga lilla damen hade skaffat en biljett till båda spelningarna för mig också!! Dagen är gjort. Veckan är gjort. Äh, hela året kan faktiskt vara gjort. All thanks to Anna.
Sen släpptes det ju även biljetter till en extra-konsert på söndagen den 7e juni. Jag hade som sagt fortfarande ingen möjlighet att köpa så det fick vara. Jag har ju till de två första konserterna. Det får duga! (Hehe duga... kul). Och det är dessutom så att det är fotbollslandskamp mot Danmark på lördagen den 6e! Inser ni möjligheten där att se både fotboll och Bruce. Sweetaah!

Just nu sitter jag och trycker i mig Skogaholmslimpa (APK!!!) med smör och ost!! Så galet gott. har snart tryckt en halv längd själv. Galet. Men gott!

Och på TV:n var nyss Martha Stewart. Vilken kvinna, så galet läskig på alla sätt och vis... Bytte dock till något dryckesprogram på TV8, med en programledare som tydligen heter Edvard Blom... som låter very much Gardell.. Men inget illa menat med det. Mest underhållande!!!
Imorgon ska det försökas få förhandsvisningsbiljetter till The Wrestler här på Filmstaden. Hoppas det finns kvar!

Bruce i Globen den 10e december, 2007


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback