Charge it to Mr Underhill!

Well well well!!! Fick igår kväll reda på att jag KOM IN PÅ MITT FÖRSTAHANDSVAL TILL UNIVERSITETET!!!
Så jävla glad, kan jag meddela. Har verkligen gått och ställt in mig på att jag ska börja plugga nu i höst, så det var svårt nervöst då jag skulle kika på mitt antagningsbesked...
Hade blivit svårt besviken om jag INTE kommit in. Faktiskt
Så får vi väl se om jag blir en bra student eller ej. Man vet ju aldrig, men jag hoppas att jag ska trivas.
Värst blir ju ekonomin, hur ska jag ha råd mitt dyra leverna? Det kommer jag ju inte ha, så klart. Så dags att snylta på andra!!!

Nu är det "Fletch" på TV. Älskar verkligen den här filmen. Chevy Chase är magisk.



Heeeeeetaste shortsen! Och svårt bruna ben.
Chevy är legendar!

Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

Är det svårt att låta bli att säga svårt? Men jag var dödskär i Chevy Chase som liten, så jag förstår verkligen charmen med Fletch. Och di svårt bruna benen!

Postat av: Fredrik

Anna: Ja det är svårt!

2009-07-11 @ 01:04:54
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback