I'll love you with all the madness in my soul

I och med att jag fick min beställning igår från Discshop så är min officiella Bruce-samling komplett. Det var bara "Chimes of freedom" som fattades. Ett album med fyra fina live-låtar. Det har vart sjukt svårt att få tag på. Beställde för länge sedan på en annan site, men de har inte skickat den än. Så de 150 spännen kan jag väl se mig om efter. Men bättre med Discshop alltså. Snabb leverans trots att de fick specielbeställa den!

Jag har alltså
ALLA dessa. Äntligen!

Bruce Springsteen är verkligen The Boss

Chimes of Freedom

Kommentarer
Postat av: Anonym

störst. bäst.vackrast.

finns bara en boss..

2009-07-16 @ 20:50:58
Postat av: Fredrik

Anonym: :O vem är du?? (och ja, I agree!)


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback