Känsligt mellan min mobil och Twitter. Bråkar de om barnen?

Min telefon och min Twitter vill inte jobba ihop. Jag blir lite smått frustrerad över det hele. De verkar ligga i någon sorts dispyt. Oklart vad den rör sig om. Adam Alsing exempelvis kan skicka in sina Twitter via "txt", men icke moi. Jag känner genast att hela grejen med twitter - dvs snabba och små uppdateringar om ens direkta tankar och dyligt - försvinner.
Men just i detta nu har jag släppt detta. Jag har ju dig mina älskade blogg, dessutom kan jag ju Twittra från datorn, tills jag får min iPhone 3G S. Då jävlar, då kommer jag vara uppkopplad 24/7. Framtidens generationer kommer se det som en självklarhet att kunna vara uppkopplad 24/7. Bra tror jag, speciellt då jag är en informationsnörd. Förutsatt att det är rimlig och vettig information man tar del av.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback