The circus has come to town!

Jaha så då var hon här, den svårt omtalade Britney Spears. Vi säger väl välkommen till Sverige. Måste erkänna att jag tycker det är lite coolt att hon kanske kommer spendera väldigt många dagar i just Sverige. Men så är jag ju barnsligt förtjust så fort en världsartist/stjärna uttalar sig om/åker till Sverige.

Har tyvärr inga biljetter till Britneys konserter. Inte tyvärr för att jag egentligen så överdrivet gillar Spears, utan mer för att det hade vart cool att se hela cirkusen. Den är nog riktigt cool att se. Sen kan jag väl tycka att sånt här blir FÖR kommersiellt, med tanke på att hon kör samma show och samma låtar i princip på varje spelning. Å andra sidan är detta förmodligen bara för att jag är "van" med Springsteen som blandar och ger för varje spelning i större utsträckning. Iof är Britney MER kommersiell än Bruce någonsin kommer vara. Bruce skulle aldrig sälja sig till Pepsi. Kredd till honom för det, tycker jag. Att jan ens jämnför dessa två är ju lite skrattretande (hehe... no need for angry mobs of Britney-fans ouside my door nu som hytter med högafflar och faklor). Det enda de har gemensamt är deras initsialer, BS.

Men! Jag måste säga att jag blir imponerad av Britney för hur hon lyckats ta sig tillbaka från det förfall hon en gång hamnade i. Stor eloge.
Dessutom ska hon ju ha kredd för att hon till och med lockar mig, en kille som inte ens lyssnar på henne i vanliga fall, att gå på konserterna. Det visar vilken världsstjärna Britney är. Utan tvekan.

Så sammanfattningsvis är jag lite avis på min kära vän Louise, som vann ABs tävling och i detta nu lever SIN dröm, dvs bloggar om sitt konsertäventyr.

Men jkag unnar henne det. Är någon värd det så är det hon!
Ni hittar hennes britney-blogg här!
Alltid lika underhållande. 


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback