Sthlm.

Jaha. Var uppe tidigt av bara fan imorse och packade det sista. Sen bar det av till tågstationen för att hinna med 06:56-tåget mot Stockholm, Sundbyberg! Det gjorde jag. Har spenderat dagen på vårt HK. Haft ett litet studiebesök på informationsavdelningen. Sjukt intressant och kul.

Sen har jag efter lite bök (nåja) hittat till STF Fridhemsplan, det hostel som jag bor på!

T-banan är enkel i Sthlm, egentligen. Men det tog ett tag innan jag fick ordning på alla linjer... Det var svårare att hitta till mitt hostel från Fridhemsplan T-station, än att hitta rätt tåg från Sumpan...

Gillar dock Sthlm.. Frågan är om de har ett McD någonstans här i närheten... Haha.

Nejmen ska möta upp bekanta och äta ihop sen ikväll. Treeeevligt!

Dessutom ser det bättre ut vädermässigt. Blir fint på fredagkväll. Och hela lördagen, samt söndagen. Nu hoppas vi det blir fint imorgon kväll också!

Bruuuuuuuce!

Snaaaaaaaaaaaart!

Kommentarer
Postat av: Mats

Gillar din livslust Fredrik, den lyser genom text och prat! Glädje och charmig kaxighet.



Jag minns när jag fullständigt "föll" för Bruce S,det var 29 år sedan på 53:ans buss i korsningen Odengatan-Roslagsgatan och jag hörde Hungry heart för första gången.



Sen var det kört!



Har du hört New York City Serenade? Inte alla ungdomar har det och det är nog en av BS:s bästa...

Postat av: Fredrik

Mats: Haha ja, jag går ifrån de rätt stela reglerna i min blogg, skriver lite friare och skapar mina egna skrivregler. Det som är skönt med bloggen, lättare att få fram glädje och känslor så tror jag.



Hunhry Heart är en sanslöst vacker låt, faktiskt. Kul att ha sådana minnen!

Första låten jag hörde var Dancing in the dark. Fick låna en skiva från min systers dåvarande kille, med blandad musik. Och när den där började spela, blev helt salig. Och klättrade sedan vidare på Bruce-trädet (om vi får kalla det så) till fullkomligt magiska låtar.



New York... är en fantastisk låt. Gillar den skarpt. Speciellt inledningen.



En annan låt man inte får missa är Ghost of Tom Joad som han spelade igår, eller Racing In The Streets. Ja finns sjukt många bra låtar alltså...



Kul att du kikade in, det får du gärna fortsätta göra.

2009-06-05 @ 12:27:54
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback