Zzzzz

Sov en stund när jag kom hem. Är så jävla trött om dagarna och då har jag ändå precis haft semester. Jag måste verkligen ta tag i det här med att somna tidigare. Såg nyss "Lyxfällan" på trean, den med Charlie och Mathias. Riktigt bra är vad de är. Dessutom blir man ju själv sporrad att se över sin eknomi och stoppa "läckorna" som tar onödiga slantar. Jag gör säkerligen av med mycket onödigt alltså.

Men så länge jag inte skuldsätter mig så!

Ser på "Girls Of The Playboy Mansion" nu. Herregud vilket "detta-borde-jag-inte-titta-på-men-jag-kan-inte-slita-mig-eftersom-att-jag-faschineras-av-att-det-blivit-ett-program-om-detta"-program!

Jaja. Ska diska snart och sen lovar jag att sova.

Förövrigt gillar vi att Sverige vann med 4-0 mot Malta.




Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback