Glory days.

Inte ett enda förslag har dykit in. Back in the old days hade jag haft massor med kommentarer. Då när jag var "stor". Sen tog jag en bloggpaus och tappade alla. Vart tog ni vägen? Säg inte att ni gick till Blondinbella eller den där Silverfisken... Eller jo, Silverfisken får ni gå till. Han Sveriges bästa bloggare nu när Virtanen gått över till Twitter.

Kanske borde jag göra en Virto och köra Twitter all the way...

I övrigt; Robin Söderling slog ut Nadal på GRUS. Tror inte folk fattar hur stor bragd detta var.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Tyvärr tror jag kombinationen twitter och blogg är svår (och jo jag vet! jag mitt fån föreslog att du skulle twittra...) mest pga att man hinner få ut så mkt mer på twitter, om än mer kortfattat. Det trista med det för mig som läsare är att det är så svårt med interaktion - hur kommenterar man på twitter-inlägg, utan att twittra själv..? (Eller har jag missat en kommentarsfunktion som kanske finns där??)



Jag hade ett par ämnen att föreslå men det föll mellan stolarna, sorry. Skall jag föreslå ett med tanke på det här inlägget kanske det vore - Hur har ditt bloggande förändrats på dessa år och vad har det gett dig? Inte ett bokslut för jag tycker det vore trist som fan om du slutade, kanske mer en utvärdering och tid för reflektion..



Avs Söderling är det helt sjukt, världen är upp och ned..

2009-06-01 @ 15:28:24
Postat av: Fredrik

Niklas: Ett inlägg kommer om det du föreslog :) Och nej finns ingen Twitter-kommentarsfunktion, dessvärre. Ska dock försöka fortsätta med båda.


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback