Leif GW Persson - ett misstag?

Sånt här gillar vi. Nu går Förre Rikspolischefen - och nuvarande landshödningen - Björn Eriksson är lite sur på Leif GW persson. Leif är Sveriges första och enda professor vid polishögskolan. Leif tjänar 69 000 i månaden som professor och gör inte ett jota för pengarna, tydligen.
Vilket Björn inte gillar.
Att göra Leif till professor var tydligen hans största yrkesmisstag.
Och nu kräver han Leifs avgång.

Leif GW Persson slår tillbaka. Och haha menar på att det är Björn som gjort ett dåligt jobb, eftersom att han blev landshövding istället.
Vilket jag finner underhållande. Och sant.

Och jag hejar återigen på Leif.

Men framförallt, mer sånt här. Det är udnerhållande!

Kommentarer
Postat av: Frida

björn eller bengt, hur ska du ha det? ;)

Postat av: Sara

vetdu? Jag är fan sjuk idag... mysko!

2007-09-05 @ 12:56:47
Postat av: Fredrik

Frida: haha jag vet inte vad du pratar om ;)
Sara: men fy! :/ hoppas du blir friskt, sara! kram

2007-09-05 @ 19:27:44
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback