En söndag med lite blogg och mycket jobb...

Det har inte blivigt så mycket med bloggandet idag, men jag ahr avrt upptagen. Jag ahr gjort en massa arbeten nu, en massa jobbiga och stora arbeten! Usch vad jobbigt det är, men det måste göras. Sedan så var jag även ute och handlade julklappar imorse, så nu är jag helt klar! Åh vad skönt det är att vara klar, nu kan man luta sig tillbaka och klaga på alla andra som hastar runt i sista minuten för att hitta en julklapp, som inte är för dyr, inte för billig, inte för "crappy" men gärna bra. Det ska även kännas som om det vart lite tanke bakom den, fast det igentligen är så att man bara köpt en sak som ser bra ut och som man tror att personen kommer gilla... men så kan det vara! Fast detta är ju givetvis inte fallet i mitt fall, jag ahr lagt ner mycket tid och planering inför köpen. Det ligger mycket omtanke i mina paket, så enkelt är det... Nu är det inte långt kvar, tills julen är här, även om jag som sagt drar till Spanien på natten mellan torsdag och fredag... så det blir Spanien över julen och över nyår... trevligt, men lite trist, för man missar ju alla dessa traditioner som vi har kring julen... lite tråkigt, men ändå skönt... mycket skönt...

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback