En vecka har passerat... en kvar!

Nu är det bara en vecka kvar... bara? Nä det är ju inte sa bara, det är ju en vecka! Tyvärr sa känns det som om jag missat massor hemma i Sverige... haha Men det blir nog bra tillsult, nu ser jag fram emot nyarsafton... det ska bli trevligt. Euron känns lite konsigt att avända... Man blir lite lurad av att saker är billigare, men alltsa, de tar ju ut chockpriser! 8 skivor ost, ca: 27 kronor! (Detta är ju da en finare ost... Inte fan äter jag den som smakar skosula, men kostar 9 kronor för 6st skivor...) Hörde att det har snöat regält där hemma, skönt? Själv sa far man leva med lite regn... Men mycket sol därtill... Spanien är skönt, nu planeras Násta ars resa... till USA... eller kanske Thailand... Nagot kul blir det nog... hoppas jag.

Soliga hälsningar (är detta ett vykort eller?)
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

Hejhje..allt bra i värmen regnet?...
ahh! Herregud vad de snöa igår... tänk dig då att jag bor I Skåne. ja det är sant,15 cm har vi nu!.. Wiie..
oh du nästa resmål rekomendrar jag varmt Thailand.. ddet är super! ! Gott Nytt År


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback