Jävla

Det är otrilgt skönt här....  Men. Ja, det finns ett men... Det är fan svindyrt i det här landet! Vad sägs som en 33 cl cola för ca: 25 spänn på

 en resturant? Dyrt! Men om man bara köper vanliga burkar i affärerna så går det på ungefär 5 kronor... Sverige får fan inte gå över till Euro! Det kommer bli svindyrt... Men det som är mest jobbigt, absolut jobbigast... det är vattnet... på dunk! Man kan  ju inte dricka kranvattnet så man får lägga ut hur mcket pengar som helst på vanligt vatten... Men, så är det, här, i Spanien...

Jag ber om ursäkt för att jag inte kan svara på alla era inlägg men Internet är inte gratis... tyvärr, så jag får spendera tiden till så mycket jag hinner, men gör fler inläg så hinner jag nog i alla fall svara på ett eller två haha...

Sist, den här jävla "imorgon" filosofin! Det är ju Spanien i ett nötskal, de skjuter upp skiten... lite jobbigt...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Danne

Hoppas du har det bra.
Allt blir nog bättre med lite kanal 5 när du kommer hem :)

Postat av: Spanskmannen

Nu ska du inte gnälla på spanjorernas "mañana-mentalitet"! Vad vore dom utan den och sitt orenade vatten? Lämna euron kvar där nere är du snäll, ju mindre euro som finns i Sverige desto bättre.
Ha en fortsatt trevlig semester!

2005-12-30 @ 21:48:18
URL: http://spanskmannen.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback