Julbocken brann ner igår!

jag kanske glömmde nämna detta... men Gävles Julbock har brunnit ner... haha Det var en "tomte" som satte eld på den, ni får helt enkelt läsa mer på Aftonbladet! Men att Gävle komun inte vill att Julbocken bränns ner tror jag bara är en fasad utåt. Gävle komun får ju alltid stor publicitet så här kring jul, så att bocken bränns ner är ju bara bra för dem, annars så hadde nog Gävle valt att inte sätta upp en bock! Det kan jämnföras med Linda Rosings dumpning av Fadde, för att sedan bli ihop med honom igen, helt enkel bara för publicitet.

Ha det!
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Spanskmannen

Jobbigt läge för gävlepolisen, alla vet ju att tomten inte finns :D. Och vad gör dom om dom får fast honom? Slänger tomten i finkan tre veckor före julafton eller? Jag tar upp det i min blogg också.


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback