Just nu: Hockey! Sverige - Ryssland...

Nu tittar jag på ishockey... Det är Sverige - Ryssland, kommentatorernas ljud är crappy, riktigt irriterande. Men det är väl så i Ryssland, det blir ju lite sämmre när något är därifrån, men så kan det vara...Sverige ligger dessutom under med 1-0... lite crappy det med... men som sagt det mesta i Ryssland är ju lite crappy.

Nä, vad är det jag gör, det där får stå för min dåliga sida, va dum jag är mot Ryssland, det är säker ettt fint namn, nu får jag sluta, jag känner mig redan "skitso"...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Spanskmannen

haha nej jag tänkte inte på om han vaggade eller inte, jag har inte märkt det. Men å andra sidan har jag bara sett honom typ två gånger i tv. Sverige hade ju tre grymma målvakter i U21-EM 2004 Alvbåge, Wiland, Sandqvist som var så bra att dom fick stå var tredje match, men nu har alla tagit ett steg bakåt verkar det som. Kul att Alvbåge gör succé i Danmark iallafall. Är inget stort Eddie-fan...


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback