Oj, oj, oj... måste sova lite! Snart Spanien!

Nu måste jag fan sova lite, men jag tänkte bara förklara för er att min blogg kommer sjunka i aktivitet under kommande två veckorna, för då kommer jag att befinna mig i Spanien, på ön Lancarote som är en trevlig liten Kanrieö. Jag ska försöka blogga så gott det går där nerifrån. Det finns nog en internetuppkoppling. Hoppas jag! Så att jag kan ge er dagliga rapporter om vad som försigår...

Sorry, men att jag befinner mig i Spanien kan få följande följder:

1. Det kanske inte kommer bli en "Dagens låt" varje dag...
2. Mindre antal inlägg
3. Sköna inlägg om slappande på en Kanarieö...
4. Eventuella spanska ord som jag knappt förstår själv...
5. Inga Å, Ä, Ö eller å, ä och ö kommer förekomma i mina texter...
6. Eventuellt ingen "Veckans Träfflista"..
7. Super mycket bloggande när de två veckorna är slut...
8. En uppvilad bloggare, vilket kanske kommer reflekteras i mina texter...
9. Förhoppningsvis några sköna krönikor...
10. Vet inte, jag ville bara ha en punkt 10...

Så ha nu en God Jul och ett gott nytt år så ses vi snart igen, kanske klockan 02:00 inatt, då jag ger mitt sista blogginlägg innan jag kommer i kontakt med en dator i Spanien igen...

//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Agnes

Låter härligt ju! Ha en trevlig resa.

Postat av: v

Ha en skön semester/jul/nyår =)

2005-12-23 @ 00:10:11
URL: http://adnav.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback