Resfeber! Nu sätter den i, som fan!

Nu är det inte långt kvar, i natt åker vi, från Örebro, med deldestination Stockholm och slutdestination Puerto de la Carmen, som för övrigt ligger på Lancarote, Spanien. Det känns mer som att man åker till Afrika, typ Marocko eller något liknande. Alltså, klockan 02:00 imrogon (för det blir ju det) så åker vi till Arlanda, det ska bli skönt att åka iväg, men ändå lite jobbigt, rent emotionellt, lämmna all den säkerhet och trygghet som fanns i de jultraditionerna vi haft, så länge jag kan minnas. men nu bryter vi dem, vi åker till Spanien över jul, är detta något sätt att göra något nytt, eller vill vi bara leka sällskapsresan och köra brorsan genom tullen i en rullstol och säga "Invalido"... vad vet jag... Kul ska det i alla fall bli, jag längtar... på ett olängtande sätt.. men det ska nog gå bra, det hoppas jag i alla fall. Jag är inte flygrädd, jag är mer rädd för att ta en vaccination än att sätta mig i ett stort flyplan spm ska hålla mig i luften i flera timmar. En liten spruta ger så mycket mer obehag än en flygresa.. hmm vi människor är otroligt olika. et är jud et som gör livet så roligt att leva, för man vet att ingen annan lever ett exact likadant liv. Nä, nu börjar titta för djupt i detta, bäst vi säger stopp där. Nu ska jag gå och packa ner mina fina klädhögar i resväskan. Ha det bra...

Spelas just nu: "Forever Young" med Rod Stewart

//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Danne

Ha det gött i Spanien och God Jul!


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback