RISK var gårdagens sysselsättning!

Igår kväll så spelade jag, M och A RISK... Ni vet brädspelet som man ska ta över världen på, vi spelade till långt in på natten. Vi stred, planerade och retirerade. RISK är är nog världens roligaste brädspel. I alla fall när man modifierar reglerna lite. Vi har slängt in monopolhus, samt monopolpengar. Så det som vi spelar är en mer utvecklad form av RISK. Den är mer avancerad. Den är även otroligt mycket svårare, mycket, mycket svårare. Men efter många timmars spel så vann jag! M was first to go, sedan så praktiskt taget marcherade jag bara över A och trängde in honom i "Japan", där vi sedan gjorde upp in the final batel. Haha. Det var i alla fall hur jävla kul som helst. Mitt tips till er att köpa ett RISK och sedan spela med era vänner, om det är så att det blir lite enformigt, så kan ni ju låta er fantasi flöda och kombinera RISK med en massa andra spel, det är hur kul som helst. Sa jag att jag vann?!

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback