Semester i Solen, en julafton flög förbi...

Hej alla nordar hemma i Sverige, hur mar ni? Sjalv àr jag as bra, solar, badar och tar det lugnt. Igar var det julafton, verkligen en speciell sadan, det ma jag säga. Det var forsta julafton som jag badade i en pool, forsta julafton som jag inte at julbord, ni fattar nog att det inte var en vanlig jul. Men hur trvlig som helst, vi at middag pa en fin resturant, svindyrt och svingott... Klart man saknade den gammla vanliga julaftonen... Men man far ta detta for vad det ar, en trevlig och valfortjant seaster. Jag ber om ursakt for att ni inte kan fa vara svenska sista boksaver, men sa är det här i spanien, men jag har kommit pa hur man gör: ä och ö. nyss. Haha.

För övrigt kan jag meddela att jag har träffat Baben av alla jävla människor som finns här. Hon stod och handlade i ett litet snabbköp. Sa lite celevrity-spotting blir det i alla fall pa den här resan...

Idag har jag precis som tidigare solat, badat och tagit det lugnt, men alltsa det där jävla planet... som vi flög hit i är nog det sämsta planet jag akt med nagonsin! Annars s`leker livet här nere pa Lancarote, det ´¨anns som man är i Afrika, men änà inte...

Hoppas ni haft en bra jul, det ahr i alla fall jag haft. Om jag blitt run? nja, mer röd, men det kommer snart, snart sa är jag brun... som en pepparkaka, sa här i juletider.

Ha det bra!
//Fredrik live from Lancarote och "Puerto del Carmen"!

Kommentarer
Postat av: v

det låter härligt.. njut för i sverige är det kaasst väder:S, tänk dig en jul utan snö! v's blogg har kommit igång men ligger än så länge inte på toppen, GAhhh! =P
Haade


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback