Världens bästa tidning firar 175 år!

jag talar så klart om Aftonbladet! Idag är det 175 år sedan Aftonbladet startades, det är ett tag sedan! Under åren så har tidningen verkligen utvecklats till det bättre, för varje år som jag har läst den så har den bara blivit bättre och bättre speciellt Sportbladet! Jag läser mest Aftonbladet för att bde alltid har de senaste nyheterna, Fredriik Virtanen, Sportbladet och självfallet för att profiler som F&F en gång har arbetat där! varför läser du Aftonbladet?

Läs mer i världens bästa tidning!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Spanskmannen

Jag köper Aftonbladet tre gånger i veckan. Tisdag&Fredag för att få med den utmärkta tips-delen i Sportbladet och sen även onsdag för att tv-bilagan är så suverän. Jag skiljer på Aftonbladet, som jag tycker är en skittidning, och Sportbladet som jag tycker är en utmärkt tidning.

Postat av: Anna

Jag läser aftonbladet för att jag varje dag får hem den gratis då min sambo jobbar där. Innan han jobbade där köpte jag den alltid då tvtidningen var som bilaga.

2005-12-06 @ 17:13:04
URL: http://majsanna.blogg.se
Postat av: Victory !

Menar du att Sportbladet blivit bättre, well boi u better wake up, för det är en pajas tidning som skriver oseriös sportjournalistik, Zlatanbladet brukar den kallas. Nää tackar för Svenskafans.com som är av fans för fans, men jag tror inte du är en äkta Cúle utan börja titta på "Henkes Barcelona" då han joina.

2005-12-06 @ 21:24:13

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback