Hej igen, Virtanen och Laul!

Man kan ju lungt säga att det var ett tag sedan jag skrev senast...

Vad kan jag säga, jag har inte orkat. Jag vet att ni ställer er frågan nu: Varför ha en blogg om man inte orkar skriva?, men jag ska bli mer seriös.

 

Hmm, man kanske ska ta och skaffa ett jobb som går ut på att skriva i bloggar, då glömmer jag inte att skriva. Bland annat Fredrik Virtanen och Robert Laul på Aftonbladets nöje och sport redaktioner skriver ju i bloggar, och får betalt för det. Nä, betalt får jag nog aldrig men jag ska börja skriva en en blogg som är en blandning av Fredriks och Roberts bloggar, helt enkelt en sport/nöjesblogg. Hoppas nikommer att uppskatta mina tankar och åsikter, om allt som försigår här i världen, detta kommer alltså inte att vara en blogg om mig, utan om vad jag tycker om annat!

 

Ha en helskön helg!

- Freddan!


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback