Curling äger!

Världen är full av sport!

Vad kul det är med sport! Nästan all sport är kul, men det finns en sport som är djupt underskattad, det är Curling! Japp, curling...

Det var OS i Salt Lake City, tror jag och jag slog på TV apparaten, och om  jag inte mins fel så var jag sjuk och mådde väldigt dåligt. I alla fall så var det uselt med program den dagen (som det alltid är på vardagarna). Jag slog på curlingen och tänkte "Detta ska man väl kunna sommna till". Men det var fel av mig, jag låg och småtittade... Helt plötsligt så kunde jag inte ta ögen från TV:n, jag var tvungen att se hur det gick för Peja och hans grabbar. Dagen där på var det curling igen, efter att ha tittat på massor av matcher den veckan så kunde jag regler och spelare m.m.

Helt enkelt, Curling är en riktigt bra sport!

Ha en bra dag alla curling älskare, ni andra får också ha en bra dag... :-)


Kommentarer
Postat av: Babyfood

Haha..jag vet curling är underbart. Det är emellertid roligare att spela än att titta på.
Efter att ha spelat curling med klassen planerade jag och min kompis faktiskt att bli proffesionella curling-spelare :P
Det höll ungefär två dagar. Men det var väldigt kul i alla fall.


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback