Springsteen är precis som Star Wars, alltid bra!

Hej igen, jag är på blogg humör idag...

Fy fan vad tråkigt jag har idag... Jag väntar på att få något att göra, jag sitter och lyssnar på musik under tiden som jag väntar... Jag skulle vilja gå på sommar ledighet redan nu, men en sak är bra med att inte ha något att göra, man kan lyssna på musik och bara ta det lungt, reflektera över veckan som nyss var. Just ja, jag var på nya Star Wars filmen, en riktigt bra film (Nej jag är ingen Star Wars nörd...), en av de bättre Star wars filmerna. Lite mycket krig, men annars så knöt den ihop serien riktigt bra. När jag stod i kön för att köpa popcorn och dricka så reflekterade jag över att man kunde lägga till en femma och få större dricka, så jag tänkte vad bra att få lite rabbat. (Detta är på SF biografen i Örebro!) När jag stod där så började jag att kolla mig omkring bland alla svin dyra varor efter något annat och fick syn på skylten vad bara drickorna kostar, ser man på det är fem kronors skillnad på priset mellan den drickan som ingick i min meny och den man skulle få om man förstorade sin dryck för en femma. Alltså så får SF Bio en att tro att man tjänar på att förstora sin dryck, men nej det gör man ej! Inte fan påpekade jag detta utan gick fram för att ta en större dricka, men då sa hon i kassa att det ingick en Nestea Ice Tea i varje meny om man ville ha, så  jag tog den istället för att förstora min dryck. (Ice Tea`n måste ha vart gammal eller något för när gav SF senats bort något gratis. De säljer ju för fan gammalt lösgodis för 10,90 spänn hg.Slutsatsen är helt enkelt att SF är svindyra! Bara biljetten kostar kring hundringen, svin dyrt.

BS!

Men nu njuter jag av Bruce Springsteens senaste platta "Devils and Dust", den är helt underbar. Springsteen är precis som Star Wars, alltid bra!

Ha en bra dag, Star Wars Freddan! ;-)


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback