Fan vad bra det är med repriser...

Jäklar vad trött jag är... nu har datorn vart upptagen hela kvällen... så jag ahr inte kommit åt den förens nu... så kan det vara!

Tja, just nu lyssnar jag på följande låt... 
"Blinded By The Light" av Bruce Springsteen

Riktigt bra låt... den blev föresten dagens låt, idag... haha FAN, jag kunde inte heller se på FCZ idag, så jag får helt enkelt se på reprisen på söndag... sådant är livet, så det är tur att det finns repriser, utan dem så hadde jag desutom missat både OC och Karin 21:30 i onsdags, p.g.a Champions League... Tack för repriserna!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Roz

fan va skön video!!!
Brukar säga att inget e bättre än live!
Polarn har sett bruce live o har sagt att det e sjukt bra... måste fan se honom live me.. men kan alltid kontra med att jag har sett bob dylan live :)


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback