Hoppas Persbrandt goes Hollywood!

Mikael Persbrandt, 42... mannen som alla vill prata med just nu... Media drevet kring honom är ju enormt, hans agent uppgern att Mikael känner sig jagad som ett djur, vilket stämmer, för människor är ju ett slags djur! Han är en av Sveriges genom tiderna bästa skådespelare, från hans teater framträdanden, Beck och till alla filmer... där ibland den svenska filmen "Som man bäddar" där jag tyckte att han gjorde en suverän insats, så har Persbrandt alltid get publiken "acting" i världsklass.

De flesta frågar sig nog fortfarande varför vår kära skådespelare inte har sökt sig "transatlantic" till USA och Hollywood... platsen där Svenskar som Ingrid Bergman, Lena Ohlin, Stellan Skarsgård och Peter Stormare har gjort sig sina namn... om en inte alls lika stora som som de flesta amerikanska skådespelare... om man bortser från Ingrid Bergman det vill säga... Men när ska vi få se Mikael sålla sig till denna skara av begåvade skådespelare? Kanske aldrig... kanske imorgon... Vi kan aldrig veta vad Mikael har planerat... men jag hoppas att han i alla fall prövar på livet som skådis i Hollywood, för med den talangen som Mikael besitter så kan man ju inte förvänta sig annat än underbart bra spelade roller...

Personligen så hoppas jag att vi får se rubriken: "Persbrandt goes Hollywood"... ja, det ska stå goes Hollywood... alltså inte goes to Hollywood som många tror... utan just det som jag skrev... goes Hollywood! Det låter bättre, tuffare och mer Mikael...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: My

Tackar för kommentarern. Jag hade länkat adressen i mitt inlägg men här kommer den igen :-) Mycket nöje, det finns fantasiska bilder där!
http://gallery.popularscreensavers.com/?catid=13&subcatid=143&imgid=1&sV=0

Postat av: Soffan

ahaa,jaså så du äste m önkelista du ;) d ser man ;; joorå ja e pokergalning, ligger tilloch med plus just nu ;) hehe , klart mariogo-kart :D gammla minnen vetu ;) annars e ja en lite knasig brud somgillar pang pangspel;) jasåmen dåe jag lik din brosa dårå ;) hehe, ha de gött *Puss puss

2005-11-03 @ 23:14:49
URL: http://soffan89.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback