Jag är sjuk! Det känns som en undersjukdom till "pesten"!

Jag är hemma idag... Jag mår dåkigt. Jag är kort och gott sjuk. Huvudverken tränger på. Lika så hostan och det jobbigaq kliandet i halsen. Fan. Jag blir ju aldrig sjuk. Jag har vart sjuk en gång tidigare i år. Det var i Januari. Någon gågon gång kring den 10 januari tror jag. Jag visste att jag skulle få mig en släng av den här skiten. Varför åt jag inte fler äpplen? "An Apple A Day, Keeps The Doctor Away" Kan det vara så?

Jag vet inte. Jag vet i alla fall att jag är sjuk. Jaha, nu börjar snoret rinna. Otrevligt värre, om man kan säga så. Jag ska försöka hålla er uppdaterade kring min sjukdom. Denna undersjukdom till vad som känns som "pesten". Nu ska jag nog sova ett tag. God natt... Eller jag menade så klart God dag.

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback