Men vilken miss, Fredrik! Är du debil eller?

Nej, jag är inte debil... men kanske senil...

Jaha. Först så säger jag att jag se Lasermannen till alla personer som ahr frågat. Men sedan när det väl är dags. Då har jag glömmt bort att jag skule se Lasermannen. Utan jag slår på TV:n och så klart Kanal 5, den slår jag alltid på först... haha "nämen, är det OC?! Vad trevligt... jag tittar på detta" Sedan så sitter jag och tittar på OC där Kirsten blir intagen på behandlingshem för alkoholism och Ryan vill slå ner soin bror Trey. Sedan när OC är slut så tänker jag oh, Las Vegas. Men jag slår ändå över till några andra kanaler för att titta vad det är. Då slår det mig. Fan. Jag har missat Lasermannen. Så nu sitter jag här och tittar på Las Vegas på kanal 5 och ska snart kolla upp när Lasermannen går i repris.

Jag är lite senil. I alla fall när det gäller mitt korttidsminne. Men i mitt långtidsminne så är jag hur skarp som helst. Jag minns alltiud mer än alla andra. Så mitt dåliga närminne brukr alltid förstöra. Här om dagen så påminde jag mig själv: "nycklarna låg på bänken, ta med dem innan du gå!" Sedan så går jag. Jag kommer hem lite tidigare, vips. Jag kommer inte in i huset.  Fan. Men detta löste jag genom att få tag på ett par extranycklar. Men ändå! Nä nu är det bäst att jag går och sover innan jag glömmer det med!

God natt!
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Spanskmannen

Haha jobbigt! Men det går ju i repris väl? Själv är mitt minne en av mina allra starkaste egenskaper. Endast vid ytterst få tillfällen sviker det mig, som förra veckan när jag åkte och handlade men hade glömt plånboken :)
Ha det bra!

Postat av: Sanna

Ja, vem har inte lyckats skaffa sig en "släng" av den åkomman? Jag har det.. men det är inte konstigt efter all strålning från min dator och mobil plus bilavgaser och bränd mat..jag är nog ganska sjuk egentligen.

2005-11-24 @ 09:02:36
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback