Uppdatering på städningen...

Ok... det var ca: 2 timmar sedan jag berättade att jag skulle ägna dagen åt att städa. Jag har inte ens börjat. Jag vet! Lite dåligt av mig. Men det var så här. Jag skulle precis köra igång med den "efterlängtade" städningen. Då faller mina ögon på en påse sedan igår. Det står Karamellkungen på påsen. Jag tittar i påsen, det fanns godis kvar sedan igår. Jag slänger även en blick på TV:n. Där är det poker, på Kanal 5. Det som inte får hända händer. Jag tappar mitt "städa-humör" och slår mig ner framför TV:n med en godispåse och ett bra poker program. Fy skäms, Fredrik! Men jag ska snart börja, jag lovar...

Mer info kommer förhoppningsvis senare.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: eskapista

Hoppas det var ok att jag lånade Kart-iden! Tack!

2005-11-19 @ 13:58:44
Postat av: eremo

kom igen nu slöis! jag städar oxå! =)


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback