Ursäkta, men jag ska med! (Din blinde fan!)

Klockan 15:00 så gick jag till bussen, jag skulle hem. Den skulle gå klockan 15:01... Den kom inte förens 15:05! 4 minuter sen! Men det var inte det värsta! Han höll ju på att missa mig, han var på väg att köra förbi! Jag fick signalera till killen som körde, då var bussen typ halvägs förbi, så han fick stanna mitt i vägen. När jag klev på så sa jag "Ursäkta, men jag skulle med" på ett lite skämtsamt sätt... och i mitt huvud la jag till "din blinde fan"... Jag vet! Jag var dum. Jag borde inte ens ha tänkt så. Men jag var frusen, irriterad och hadde en längtan att ta mig hem... Vem vet... Han kanske råkade missa mig bara. Och genast så kör jag igång och klagar, för att i ärlighetens namn så tror jag inte att han missa mig med flit, han stannade ju till och med mitt ivägen, för min skull. Så kan det vara. Förlåt länstrafiken, men ni får se till så att era bussförare plockar upp alla som ska med!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: eremo

haha! det var ju bra att du sa nåt. oftast törs man ju inte det. hepp hepp


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback