Aj, aj, aj... hur gick detta till?

Fan... jag losade... på pokern... kom sist! Gick all-inn på en färg... i spader! Stark sådan... Men så fick min kära motståndare kåk! FAN! Hur kunde detta ske? hur stor var den där jävla chansen att en kåk skulle komma farandes? Nä, jag är för bra för att spela poker med alla dessa noviser... Tillråga på allt så åkte jag ju ut först, det kan man ju inte tro, jag är ju den mest erfarna... men de är som sagt för dåliga för att jag ska kuunna vara bra, japp, precis så är det...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Martin

Det är det jag säger...poker är tiill 80% fråga om tur. Allt handlar om vilka kort du får. Med bra kort kan en apa vinna. Men med bra kort kan en duktig apa vinna mer.

2005-10-31 @ 20:18:15

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback