Är detta årets prgram??? Eller årets radarpar???

Hur lyckas Fredrik och Filip att bli så jävla bra som de är… tja, det kan ju vara deras otroliga förmåga att kläcka ur sig roliga kommentarer om saker och ting. Även om den största anledningen, enligt mig är deras utmärkta sätt att ”interact” med varandra. (Ber om ursäkt, men jag kommer inte på ett svenskt ord för ”Interact”) Hur som helst så började de med det gamla programmet ”Ursäkta röran” men detta tappade många tittare och kritikerna sågade det… men Fredrik och Filip fattade mod och gav sig in på en ny storsatsning, ”High Chapparall” där vi fick följa dem under deras intervjuer med diverse kändisar så väl som B-kändisar i USA. Detta blev ju så klart en succé både bland tittare såväl som kritiker, även om det fortfarande fanns de som inte gillade killarnas program. Jag tyckte att HC var klockrent, jag var med från början till slut av varje säsong. I min mening så är nog första säsongen av HC det bästa killarna har åstadkommit inom TV, men detta baserade jag ju på deras lite sämre säsonger som kom efteråt, samt de halvbra 100 Höjdare säsongerna… Men jag har bytt min åsikt, nu är Grattis Världen det bästa dessa två har åstadkommit. Med klockrena inslag (tack Pål Hollender, inslagsproducenten även om F&F har ett finger med i spelet) och med klockrena kommentarer så har de satt ihop ett riktigt underhållande program, Grattis Världen och FCZ är nog höstens, nej, kanske årets bästa program…

 

Tack Filip Hammar & Fredrik Wikingsson  för ett av världens bästa program! Besök även deras helroliga sajt...


Kommentarer
Postat av: Helena

Fredrik," interact " på engelska översätts med interagera på svenska. Så pass svårt/enkelt var det!!! PUSS

2005-10-17 @ 16:19:48

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback