Champions League... Go Barca!

Här är alla kvällens matcher!

Bayern München–Juventus, Champions League, ZTV 20.30, direkt. Mitt tips: 1-3
Panathinaikos–Barcelona, Champions League, Viasat Sport 1 20.30, direkt. Mitt tips: 0-3
Sparta Praha–Arsenal, Champions League, Viasat Sport 2 20.40, direkt. Mitt tips:0-2
Manchester United–Lille, Champions League, Viastat Sport 2 20.40, direkt. Mitt tips: 2-1
Ajax–FC Thün, Champions League, Viasat Xtra 1 20.40, direkt. Mitt tips: 3-1
Udinese–Werder Bremen,Champions League, Viasat Xtra 2 20.40, direkt. Mitt tips: 1-1
Villareal–Benfica, Champions League, Viasat Xtra 3 20.40, direkt. Mitt tips: 2-2
Rapid Wien–Club Brügge, Viasat Xtra 4 20.40, direkt Mitt tips:1-1

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Matte

Tror du verkligen på 2-0 seger för Arsenal? Torsk mot West Bromwich senast i ligen. 7 spelare skadade. Jag tror de får jävligt tufft. Tyvärr.

Postat av: Matte

Nej. Det har inte bara med att det var Djurgården att göra. Jag tycker inte man ska hata alla andra lag bara för att. Förlorar man så är det andra laget bättre för dagen, så enkelt är det. Vinner ett lag serien så måste ju det laget vara det bästa laget.

Arsenal... Henry är tydligen tillbaka. Då kan det gå vägen =)

2005-10-18 @ 21:26:16
URL: http://glenns.blogg.se
Postat av: Xavi

Barca supporter?

2005-10-21 @ 17:18:15

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback