Då kör vi 10 frågor... på er begäran...

Nu ska vi gå lite personligare, genom att jag kommer svara på 10st frågor, där jag har två svarsalternativ. Anledning till detta är för att jag fått ett  pat mail där de har frågat om jag inte kan gå lite med "deep" om mig själv... (Detta är förmodligen "crazy people", men va fan..)

Göteborg eller Stockholm?
Solklart Göteborg, Sveriges vackraste stad...

Kött eller sallad?
Kött... mmm detta underbara kött, skulle aldrig kunna vara utan det...

Hav eller pool?
Pool, jag hatar hav och sjöar, detta beror på en undermedveten rädsla för vatten där jag inte kan se botten i, samt att jag ogillar sand...

Pizza eller Kebab?
Haha, vi kör en blandning genom att jag säger kebabpizza...

Aftonbladet eller Expressen?
"Bladet" helt klart, de har bästa sportsektionen...

Film eller böcker?
Kanske film, fast jag vet inte, svårt att välja...

Kanal5 eller TV3?
Kanal5, de har de bästa amerikanska serierna och Grattis Världen...

USA eller Sverige?
Svårt, jag vill nog bo i USA ett par år, men jag skulle aldrig kunna välja bort något, jag gillar båda lika mycket...

Poker eller Black jack?
Poker! Så jävla bra kortspel, men bara om det är Texas Hold´em No limit Hold´em!

Lauls blogg eller Virtanens blogg?
Fan, er! Jag väljer båda, man kan inte välja någon av dem så är det bara

Hoppas ni vet lite mer om mig nu...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Larra

Enastående!

Postat av: tramadol

Hi! Nice kweiet!

2007-02-14 @ 23:46:00

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback