En bloggers hemlängtan!

Jag vill sluta och gå hem! Sitter här framför datorn och vill gå hem, jag har skött företaget hela dagen, somliga medarbetare kan ju göra mer än vad de gör, men det ska jag nog se till att det sker saker och ting, de ska få slita arslet av sig. Skulle sitta fint att få åka hem nu som sagt. Ska fan gå och kolla om man inte kan lirka till sig att få sluta tidigare, skulle vara trevligt som sagt.. eller var det sagt? Hur som helst så ska jag ge det ett försök ni får höra hur det gick snart, antingen kommer inlägget härifrån eller ifrån mitt kära hem...

//Fredrik

Ps1. Skriv gärna idéer eller annat som ni vill att jag ska göra eller ta upp i bloggen! Ds.
'
Ps2. Jävla skit, jag måste åka buss... så jobbigt så det inte är sant... MP3 check: Klart! Bra då kan man nog överleva... Ds.


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback