En lista förlänger livet, eller var det ett skratt...

Nu tänkte jag att vi kör en liten list, eller vad säger ni?
(Som om ni har något att säga till om.. ;-)...)

Saker som jag längtar till:

- Julen, bästa tiden på året!
- Bruce Springsteens samlarbox av albumet Born to run, Born to Run äger, lika så The Boss!
- Utlandsresan, som sker till jul!
- Kvällens match, mellan Barcelona och Zaragossa!
- Dagen då jag vinner 1 miljard eller mer, vem längtar inte?
- Dagen då folk slutar klä sina hundar, så otroligt irriterande!

Saker jag vill ha:

- En ny TV,
behövs verlkigen!
- Tllbaka min mobil från reparatören, det har tagit år och dar för dem!
- En tallrik med Oxfile, pommes och bearnaissås, skulle smaka gott... kött åt alla!
- 2 st livvakter, skulle vara coolt at ha "bodyguards"... dessutom är två lagom, då kan de prata med varandra...
- Alla Knight Raider sässongerna på DVD, om det bara fanns, Hasselhoff all the way!

Saker som kan bli bättre:

- Örebro SK,
de kan aldrig lyckas...
- Sjukvården, den kan alltid bli bättre!
- Min skrivstil, fulare får man leta efter, ingen stil över den inte!
- Kebablåderna, ta bort all jävla lök, ok nu får jag halva Sverige på mig...

TV program jag vill ha tillbaka på TV:

- Cheers,
skönaste serien smat bästa introlåten! (Någon som har den?)
- Knight Raider, ohh så bra....
- The Apprentice, jävligt bra serie, The Donald äger...

Det får räcka, även denna gång har jag utelämmnat en hel del, man vill ju inte sitta och skriva bort hela jävla dagen. men precis som förra gången kan ni köpa den fullständiga listan för 250 kronor i valören engelska "pennys". Hör av er på
[email protected] så ska vi komma överens!

/Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback