I Grattis Världen nästa vecka... (Lite "spoiler" över detta)

Som sagt så såg jag på¨Grattis Världen i måndags... undrar om Filip simmade över kanalen? Jag tänker mest på meningarna: "Du har aldrig haft mustasch"... "Jag har aldrig simmat över Engelska kanalen"... Filles och Fredriks pappor verkade riktigt roliga, Filles var ju en skön prick... alltså inte prick som i engelskans språk utan som i svenskans.... ja ni fattar...

Jag har fått fram lite info om nästa veckas program... följande mening: ...Det blir NÅN slags överraskning i filips och min roll sinsemellan, när han blåser mig i ett buddhistiskt tempel på den japanska landsbygden. ska inte säga mer än så. Ungefär så var det... Freddan är riktigt jävla rolig... hoppas att han vet det själv...

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback